
Service autorizat
Un aspect foarte important al activitatii noastre zilnice il reprezinta serviciul de intretinere al produselor Ninebot by Segway si Segway pe care il oferim clientilor nostri, dar nu numai, atat in perioada de garantie, cat si in post garantie.
Certificari
Modelele comercializate de noi sau de partenerii nostri, au in componenta lor tehnologie de ultima generatie, iar pentru a fi in pas cu aceste tendinte noi, am urmat cursuri de training specializat in urma carora am fost certificati de catre Segway-Ninebot Inc. ca Authorized Service Center atat pentru gama Ninebot by Segway cat si pentru gama Segway PT. (Segway i2 PT 2nd Generation si SE sau Segway x2 PT 2nd Generation si SE).
Seriozitate si profesionalism
Pentru ca siguranta utilizatorului este principiul de baza dupa care ne ghidam, serviciile de diagnosticare, mentenanta si service sunt realizate cu un grad ridicat de seriozitate si profesionalism, utilizand instrumente si echipamente de diagnoza si testare dedicate acestui tip de activitate si customizate pentru produsele pe care le comercializam, astfel incat rezultatul sa ofere clientului siguranta in utilizarea zilnica.
Recomandari generale
Sfaturi utile de intretinere
Pentru a beneficia de garantie si pentru a prelungi viata produselor noastra, va rugam sa tineti cont de recomandarile noastre.
Baterie
Nu lasati acumulatorul produsului sa se supradescarce. Daca urmeaza sa nu il folositi o perioada mai lunga de 20 de zile, aveti grija ca acesta sa fie incarcat, dupa care repetati un ciclu de descarcare – incarcare.
Expediere produse
Curatati produsele si ambalati-le corespunzator inainte de a le trimite prin curier la noi in Service.
Temperatura depozitare
Pe durata sezonului rece, nu depozitati produsele intr-un spatiu unde temperatura ambientala coboara sub 15 grade Celsius.
Garantie
Pentru a va pastra dreptul oferit de Garantie, nu incercati sa reparati / demontati produsele in regie proprie.
Revizie
Aduceti sau trimiteti produsele pentru revizie / mentenanta in sezonul rece sau atunci cand nu le utilizati o perioada mai lunga, astfel incat sa va bucurati de ele odata cu inceputul noului sezon
Verificari periodice
Verificati, si daca este cazul ajustati, presiunea in anvelope cel putin o data la 30 de zile.
Programare
Revizie / Intretinere
Daca trotineta ta scartaie, vibreaza sau nu mai este la fel de stabila ca la inceput vino cu ea la revizie 🙂
Se va aduce la conformitate dupa specificatiile mentionate in manualul de service de catre tehnicieni acreditati Segway-Ninebot prin:
Pret revizie: 200 lei TVA inclus
MEDIA
Galerie Service
Asiguram calitatea serviciilor oferite folosind doar piese de schimb originale si echipamente furnizate si recomandate de producator.




Documentare
Manuale de utilizare
Descarca gratuit manualele Ninebot si Segway!
Ninebot KickScooter D Series
(D18E/D28E/D38E)
Ninebot KickScooter
F Series (F25E/F30E/F40E)
Ninebot by Segway
KickScooter G30E/G30E II
Ninebot KickScooter
ZING (E8/E10)
Ninebot KickScooter
ZING C8
Ninebot KickScooter
ZING C10
Ninebot KickScooter
ZING C20
Ninebot KickScooter
ZING A6
Ninebot
Z10
Ninebot by Segway
One S2
Ninebot KickScooter
E Series (E22E/E25E/E45E)
Segway
GT1E / GT2P
Ninebot
GoKart PRO
Segway
S-PLUS
Ninebot KickScooter
Air T15
Ninebot by Segway
KickScooter
Instructiuni instalare
KickScooter F25I-F40I
Instructiuni instalare
KickScooter F65I
Instructiuni instalare
KickScooter P65E
Instructiuni instalare
KickScooter P100SE
Instructiuni instalare
KickScooter F2/F2Plus/F2Pro
Instructiuni instalare
KickScooter E2/E2Plus
Instructiuni instalare
KickScooter MAXG2
Locatie
Unde ne gasesti?
Vezi unde iti poti aduce produsul pentru mentenanta sau service