Service autorizat

Un aspect foarte important al activitatii noastre zilnice il reprezinta serviciul de intretinere al produselor Ninebot by Segway si Segway pe care il oferim clientilor nostri, dar nu numai, atat in perioada de garantie, cat si in post garantie.

Formular Service

Certificari

Modelele comercializate de noi sau de partenerii nostri, au in componenta lor techologie de ultima generatie, iar pentru a fi in pas cu aceste tendinte noi, am urmat cursuri de training specializat in urma carora am fost certificati de catre Segway-Ninebot Inc. ca Authorized Service Center, atat pentru gama Ninebot by Segway, cat si pentru gama Segway PT. (Segway i2 PT 2nd Generation si SE sau Segway x2 PT 2nd Generation si SE).

Seriozitate si profesionalism

Pentru ca siguranta utilizatorului este principiul de baza dupa care ne ghidam, serviciile de diagnosticare, mentenanta si service sunt realizate cu un grad ridicat de seriozitate si profesionalism, utilizand instrumente si echipamente de diagnoza si testare dedicate acestui tip de activitate si customizate pentru produsele pe care le comercializam, astfel incat, rezultatul sa ofere clientului siguranta in utilizarea zilnica.

RECOMANDARI GENERALE

Sfaturi utile de intretinere

Pentru a beneficia de garantie si pentru a prelungi viata produselor noastra, va rugam sa tineti cont de recomandarile noastre.

Baterie

Nu lasati acumulatorul produsului sa se supradescarce. Daca urmeaza sa nu il folositi o perioada mai lunga de 20 de zile, aveti grija ca acesta sa fie incarcat, dupa care repetati un ciclu de descarcare - incarcare.

Expdiere produse

Curatati produsele si ambalati-le corespunzator inainte de a le trimite prin curier la noi in Service.

Temperatura depozitare

Pe durata sezonului rece, nu depozitati produsele intr-un spatiu unde temperantura ambientala coboara sub 15 grade Celsius.

Garantie

Pentru a va pastra dreptul oferit de Garantie, nu incercati sa reparati / demontati produsele in regie proprie.

Revizie

Aduceti sau trimiteti produsele pentru revizie / mentenanta in sezonul rece sau atunci cand nu le utilizati o perioada mai lunga, astfel incat sa va bucurati de ele odata cu inceputul noului sezon

Verificari periodice

Verificati, si daca este cazul ajustati, presiunea in anvelope cel putin o data la 30 de zile.

PROGRAMARE

Revizie / Intretinere

Daca trotineta ta scartaie, vibreaza sau nu mai este la fel de stabila ca la inceput vino cu ea la revizie 🙂
Se va aduce la conformitate dupa specificatiile mentionate in manualul de service de catre tehnicieni acreditati Segway-Ninebot prin:



Produs

Data si ora programare

-

Pret revizie: 150 lei plus TVA

MEDIA

Galerie Service

Asiguram calitatea serviciilor oferite folosind doar piese de schimb originale si echipamente furnizate si recomandate de producator.

Manuale de utilizare

Descarca gratuit manualele Ninebot si Segway!

Instructiuni instalare
Ninebot Gokart

Manual Utilizare
Ninebot Elite+

Segway
S-PLUS

Segway
Drift W1

Ninebot
Z10

Ninebot by Segway
One S2

Ninebot by Segway
KickScooter G30

Ninebot by Segway
KickScooter

Ninebot KickScooter
E Series (E22E/E25E/E45E)

LOCATIE

Unde ne gasesti?

Vezi unde iti poti aduce produsul pentru mentenanta sau service

MERGI SUS