Termenii si conditiile din cadrul acestui website sunt in conformitate cu prevederile OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor (persoane fizice) in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, conform OG 21/1992 privind protectia consumatorilor si conform OUG 140/2021. Prezentele acte normative nu se aplica persoanelor juridice.
Termene
Toate termenele incluse in termeni si conditii se interpreteaza drept termene exprimate in zile calendaristice. Daca un termen exprimat in zile se calculeaza din momentul in care intervine un eveniment sau se realizeaza un act, ziua in cursul careia a avut loc acest eveniment sau se realizeaza acest act nu se ia in seama la calculul termenului. În cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, societatea noastra prelungeşte termenul in mod corespunzator.
PreturiPe site, vei gasi informatii clare despre pret si disponibilitatea in stoc. Preturile afisate pe site aferente produselor, sunt preturile finale cu TVA inclus. Suma finala pe care trebuie sa o platiti dvs este pretul final cu TVA inclus. Conform OUG 34/2014 un contract de vanzare la distanta reprezinta orice contract incheiat intre profesionist şi consumator fara prezenţa fizica simultana a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţa, pana la şi inclusiv in momentul in care este incheiat contractul (confirmarea acceptarii comenzii de catre profesionist) , in temeiul caruia profesionistul se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul se angajeaza sa plateasca preţul acestora, Comenzile efectuate pe site online vor trebui confirmate de aceea va rugam lasati datele corecte In cazul in care produsele comandate ajung la dumneavoastra in stare deteriorata va rugam nu acceptati livrarea si contactati-ne telefonic la fata locului. In colet veti gasi factura produselor, certificatul de garantie, manualul si orice alt accesoriu inclus in pret.
Conditii generale de livrare
Vom livra produsele transferand posesia fizica sau controlul asupra produselor catre dvs, fara intarziere nejustificata şi in orice caz in termenii mentionati la sectiunea “Termen de livrare” SAU, in decurs de cel mult 30 de zile de la incheierea contractului. In cazul in care nu ne indeplinim obligatia de a livra produsele la momentul convenit cu dvs sau in termenul de maxim 30 zile, dvs aveti dreptul de a solicita efectuarea livrarii intr-un termen suplimentar, corespunzator circumstanţelor. În cazul in care nu vom livra produsele in termenul suplimentar respectiv, aveti dreptul, dupa caz, la rezilierea contractului. La rezilierea contractului, societatea noastra va rambursa fara intarzieri nejustificate toate sumele platite in temeiul contractului cu dvs şi in decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia de terminare a contractului.
Termen de livrare
Durata transportului / termenul de livrare prin intermediul firmei de curierat este de 48 ore. Transportul produselor catre dvs este gratuit. Exceptii de la livrare fac sarbatorile legale, weekendul cu exceptia de mai sus si cazurile in care ninebot.ro va contacteaza telefonic si prin email privind intarzierea comenzii din motive intemeiate.
Dreptul de retragere
Dvs beneficiati de o perioada de 14 zile pentru a va retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justificati decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele direct legate de returnarea produselor. Perioada de retragere expira in termen de 14 zile din ziua in care dvs sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de catre dvs, intra in posesia fizica a produselor sau ziua in care dvs sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de dvs, intra in posesia fizica a ultimului produs /ultimei piese (in cazul in care dvs comandati printr-o singura comanda produse multiple/piese care vor fi livrate separat)
Exercitarea dreptului de retragere
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Inainte de expirarea perioadei de retragere (14 zile), sunteti obligati sa ne informati cu privire la decizia dvs de retragere din contract. In acest scop, aveti la dispozitie formularul standard de retragere mentionat la sectiunea retur sau puteti face orice alta declaratie neechivoca prin care va exprimati decizia de retragere din contract specificand produsele achizitionate (e-mail / fax / posta, etc) iar noi va vom comunica fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere.
Obligatiile dvs in cazul retragerii
Dvs sunteti obligat sa returnati produsele catre societatea noastra (sau unei persoane autorizate de catre societatea noastra sa receptioneze produsele), fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia dvs de retragere din contract, prin transmiterea formularului de retragere sau prin orice declaratie neechivoca mentionata la sectiunea “Exercitarea dreptului de retragere”. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de dvs inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile. Dvs suportati doar costurile directe legate de returnarea produselor. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere. Expediaţi produsele sau inmanaţi-le direct noua, fara intarzieri nejustificate şi, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Obligatiile noastre in cazul retragerii
Daca va retrageţi, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, fara intarzieri nejustificate şi, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeaşi modalitate de plata ca şi cea folosita pentru tranzacţia iniţiala, cu excepţia cazului in care v-aţi exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari Cu exceptia cazului in care recuperam noi produsele, avem posibilitatea legala de a amana rambursarea platii pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea dvs conform careia ati trimis produsele catre noi, fiind valabila data cea mai apropiata.
Exceptii de la retragere
Dvs sunteti responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Societatea noastra va face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor care nu va fi descurajanta pentru dvs astfel incat sa va impiedicam exercitarea dreptului de retragere. Diminuarea valorii se va percepe pentru produsele returnate care prezinta modificari fizice, urme de folosire excesiva, interventii neautorizate sau alte aspecte care sunt mentionate si in manualele de utilizare sau/si certificatul de garantie, astfel incat obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea initiala prin reparare si ulterior revandut ca produs nou. Pentru produsele returnate folosite se va face diminuarea valorii conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 3. De asemenea nu se returneaza produsele confecţionate dupa specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar, asa cum sunt ele prezentate in platforma online.
Natura, caracteristicile si functionalitatea produselor.
Diminuarea valoriiInformatiile cu privire la caracteristicile principale ale fiecarui produs sunt mentionate pe site. Ca element de specificitate, conditionat strict de cerintele producatorului, asupra caruia societatea noastra nu exercita nici o influenta , o reprezinta seria unica de inregistrare a produsului , care ofera posibilitatea utilizatorului sa utilizeze produsul conform specificatiilor tehnice aferente. Functionalitatea produselor poate fi testata si verificata fara nici un inconvenient de catre utilizator si fara activarea seriei unice de inregistrare a produsului, insa acestea, in varianta “demo” nu beneficiaza de capacitatea maxima a specificatiilor tehnice ( ex: viteza maxima este de 18 kmh, fata de 10 kmh fara activarea seriei ) Intrucat seria unica a produsului este individuala, unitara si nereplicabila, aceasta poate fi folosita o singura data. Aceasta activare presupune inregistrarea intr-o platforma online Appstore/Android – Segway-Ninebot ce opereaza date cu caracter personal a utilizatorului. Intrucat seria unica a produsului este individuala , unitara si nereplicabila, aceasta poate fi folosita o singura data. Avand in vedere natura si functionalitatea specifica a produsului, va recomandam ca in perioada de 14 zile in care aveti dreptul sa returnati produsul, sa testati functionalitatea acestuia fara sa il activati (introducerea datelor cu caracter personal: user, parola, email, data nastere si trimiterea online catre server-ul producatorului a seriei unice a produsului atribuit numelui dvs)
Diminuarea valorii in cazul unui produs neactivatIn cazul in care nu ati activat produsul si doriti returnarea acestuia, se va analiza gradul de uzura cf. art 14 din OG34/2014 si daca se constatata ca produsul este returnat intr-o stare in care nu permite revinderea ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a efectua diminuarea valorii produsului ( intre 10-30 %) pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia acelasi produs, pe cheltuiala acestuia. Vanzatorul va face dovada diminuarii produsului.
Diminuarea valorii in cazul unui produs activatIn cazul in care ati activat seria unica de inregistrare a produsului prin intermediul aplicatiei Segway-Ninebot, si doriti sa-l returnati in termenul legal de 14 zile, acesta necesita inlocuirea unor componente hardware considerabile ca pret, situatie ce conduce astfel la diminuarea valorii produsului cu valori cuprinse intre 35-50 % in functie de model. Vanzatorul va face dovada diminuarii produsului. De asemenea, daca produsul activat este returnat si intr-o stare in care nu permite revinderea ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a efectua suplimentar diminuarea valorii produsului cu valori intre 10-25% pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia acelasi produs, pe cheltuiala acestuia.
Natura, caracteristicile si functionalitatea produselor.
Diminuarea valoriiInformatiile cu privire la caracteristicile principale ale fiecarui produs sunt mentionate pe site. Ca element de specificitate, conditionat strict de cerintele producatorului, asupra caruia societatea noastra nu exercita nici o influenta , o reprezinta seria unica de inregistrare a produsului , care ofera posibilitatea utilizatorului sa utilizeze produsul conform specificatiilor tehnice aferente. Functionalitatea produselor poate fi testata si verificata fara nici un inconvenient de catre utilizator si fara activarea seriei unice de inregistrare a produsului, insa acestea, in varianta “demo” nu beneficiaza de capacitatea maxima a specificatiilor tehnice ( ex: viteza maxima este de 18 kmh, fata de 10 kmh fara activarea seriei ) Intrucat seria unica a produsului este individuala, unitara si nereplicabila, aceasta poate fi folosita o singura data. Aceasta activare presupune inregistrarea intr-o platforma online Appstore/Android – Segway-Ninebot ce opereaza date cu caracter personal a utilizatorului. Intrucat seria unica a produsului este individuala , unitara si nereplicabila, aceasta poate fi folosita o singura data. Avand in vedere natura si functionalitatea specifica a produsului, va recomandam ca in perioada de 14 zile in care aveti dreptul sa returnati produsul, sa testati functionalitatea acestuia fara sa il activati (introducerea datelor cu caracter personal: user, parola, email, data nastere si trimiterea online catre server-ul producatorului a seriei unice a produsului atribuit numelui dvs)
Costuri suportate de catre cumparator:Veti asigura costurile de retur si transport curier in cazul caruia renuntati la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului. ( art.14. punctul 2 ) Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, vi se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea dvs, va vom reexpedia produsul initial, pe cheltuiala dvs. (art.14.punctul 3);
Transferarea riscului
Livrarea produselor catre dvs cade in responsabilitatea noastra. În cazul contractelor in care societatea noastra livreaza produsele catre dvs (inclusiv prin intermediul unui societati de curierat), riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat abia in momentul in care dvs sau o parte terţa desemnata de dvs, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul va este transferat in cazul exercitarii dreptului de retragere din contract, in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre dvs sa transporte produsele, iar aceasta opţiune nu a fost oferita de catre societatea noastra, fara a aduce atingere drepturilor dvs faţa de transportator.
Colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal
Societatea noastra respecta prevederile Legii nr. 677/2001 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice. Clientii sunt asigurati de confidentialitatea datelor furnizate, acestea sunt solicitate exclusiv in scopul procesarii comenzilor si livrarii produselor la locul agreat impreuna cu reprezentantul societatii.
Dreptul de a actualiza continutul site-ului
Societatea noastra isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale website-ului, fara o notificare prealabila a utilizatorilor sau clientilor. Societatea nu va putea fi considerata responsabila pentru eventualele erori aparute pe website din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari efectuate de de catre administratorul website-ului.
Politica de garantii
Vanzatorul raspunde faţa de consumator pentru orice neconformitate care exista in momentul livrarii bunurilor şi care este constatata in termen de 2 ani de la data respectiva. În cazul bunurilor cu elemente digitale pentru care contractul de vanzare prevede furnizarea continua de conţinut digital sau de servicii digitale pentru o anumita perioada, vanzatorul raspunde, de asemenea, pentru orice neconformitate a conţinutului digital sau a serviciului digital care intervine sau este constatata in termen de 2 ani de la momentul livrarii bunurilor cu elemente digitale pentru produse cu durata medie de utilizare de pana la cinci ani, respectiv in termen de cinci ani de la data respectiva pentru produse cu durata medie de utilizare de peste cinci ani. MĂSURILE CORECTIVE ÎN CAZ DE NECONFORMITATE În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea in conformitate a bunurilor (reparare sau inlocuire), de a beneficia de o reducere proporţionala a preţului sau de a obţine incetarea contractului in condiţiile prevazute la prezentul articol. Reparaţiile sau inlocuirile se efectueaza fara costuri pentru consumatori si intr-un termen care nu poate depaşi 15 zile calendaristice din momentul in care vanzatorul a fost informat de catre consumator cu privire la neconformitate. Pentru repararea sau inlocuirea bunurilor, consumatorul trimite bunurile vanzatorului pe cheltuiala acestuia din urma. Pentru ca bunurile sa fie aduse in conformitate, consumatorul poate opta intre reparaţie şi inlocuire, cu excepţia cazului in care masura corectiva aleasa ar fi imposibila sau, in comparaţie cu cealalta masura corectiva disponibila, ar impune vanzatorului costuri care ar fi disproporţionate, luand in considerare toate circumstanţele, inclusiv valoarea bunurilor in cazul in care nu ar fi existat neconformitatea; gravitatea neconformitaţii sau daca masura corectiva alternativa ar putea fi executata fara vreun inconvenient semnificativ pentru consumator. Consumatorii pot sa opteze pentru o anumita masura corectiva in cazul in care neconformitatea bunurilor este constatata in maxim 30 de zile calendaristice de la livrare. Consumatorul nu are dreptul de a obţine incetarea contractului daca neconformitatea este minora. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformitaţii ii revine vanzatorului. Vanzatorul poate refuza sa aduca in conformitate bunurile daca reparaţia sau inlocuirea este imposibila sau i-ar impune costuri care ar fi disproporţionate, luand in considerare toate circumstanţele, inclusiv valoarea bunurilor in cazul in care nu ar fi existat neconformitatea si gravitatea neconformitaţii. Astfel, consumatorul are dreptul fie sa obţina o reducere proporţionala a preţului, fie sa obţina incetarea contractului de vanzare daca vanzatorul nu a finalizat reparaţia sau inlocuirea in termen de 15 zile calendaristice sau vanzatorul a refuzat sa aduca in conformitate bunurile deoarece reparaţia sau inlocuirea este imposibila sau i-ar impune costuri care ar fi disproporţionate sau daca se constata o neconformitate, in pofida eforturilor vanzatorului de a o remedia sau daca neconformitatea este de o asemenea gravitate incat justifica o reducere de preţ sau dreptul la incetarea imediata a contractului de vanzare; În cazul in care consumatorul obţine reducerea de preţ, aceasta este proporţionala cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator in comparaţie cu valoarea pe care bunurile ar avea-o daca ar fi in conformitate. În cazul in care consumatorul obţine incetarea contractului de vanzare in ansamblul sau sau doar pentru unele dintre bunurile livrate in temeiul contractului de vanzare consumatorul returneaza vanzatorului bunurile, pe cheltuiala vanzatorului iar vanzatorul ii ramburseaza consumatorului preţul platit pentru bunuri la primirea bunurilor sau in baza unei dovezi prezentate de consumator ca bunurile au fost returnate folosind aceleaşi modalitaţi de plata ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţiala, cu excepţia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata şi cu condiţia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.