Service

Certificari

Modelele comercializate de noi sau de partenerii nostri, au in componenta lor tehnologie de ultima generatie, iar pentru a fi in pas cu aceste tendinte noi, am urmat cursuri de training specializat in urma carora am fost certificati de catre Segway-Ninebot Inc. ca Authorized Service Center atat pentru gama Ninebot by Segway cat si pentru gama Segway PT. (Segway i2 PT 2nd Generation si SE sau Segway x2 PT 2nd Generation si SE).

Seriozitate si profesionalism

Pentru ca siguranta utilizatorului este principiul de baza dupa care ne ghidam, serviciile de diagnosticare, mentenanta si service sunt realizate cu un grad ridicat de seriozitate si profesionalism, utilizand instrumente si echipamente de diagnoza si testare dedicate acestui tip de activitate si customizate pentru produsele pe care le comercializam, astfel incat rezultatul sa ofere clientului siguranta in utilizarea zilnica.

Recomandari generale

Sfaturi utile de intretinere

Pentru a beneficia de garantie si pentru a prelungi viata produselor noastra, va rugam sa tineti cont de recomandarile noastre.

Baterie

Nu lasati acumulatorul produsului sa se supradescarce. Daca urmeaza sa nu il folositi o perioada mai lunga de 20 de zile, aveti grija ca acesta sa fie incarcat, dupa care repetati un ciclu de descarcare – incarcare.

Expediere produse

Curatati produsele si ambalati-le corespunzator inainte de a le trimite prin curier la noi in Service.

Temperatura depozitare

Pe durata sezonului rece, nu depozitati produsele intr-un spatiu unde temperatura ambientala coboara sub 15 grade Celsius.

Garantie

Pentru a va pastra dreptul oferit de Garantie, nu incercati sa reparati / demontati produsele in regie proprie.

Revizie

Aduceti sau trimiteti produsele pentru revizie / mentenanta in sezonul rece sau atunci cand nu le utilizati o perioada mai lunga, astfel incat sa va bucurati de ele odata cu inceputul noului sezon

Verificari periodice

Verificati, si daca este cazul ajustati, presiunea in anvelope cel putin o data la 30 de zile.